Thursday, 31 March 2016

Segmen : "Jom Solat"


Assalamualaikum :)
Ok ni #segmenke2 aku join.. hehe eksaited tau. Atleast boleh hidupkan kembali blog aku yang dah lama terkubur ni..(sobs..sobs)  semoga dengan join segmen ini merupakan satu permulaan yang baik  buat aku.. Insyaallah..Aamin!

Ok untuk segmen ini aku senaraikan dulu 5 solat sunat yang aku tahu. Semoga ia bermanfaat untuk semua ye.

1) Solat sunat taubat

2) Solat sunat hari raya

3) Solat sunat hajat

4) Solat sunat gerhana matahari

5) Solat sunat dhuha



Syaratnya senang je tau!

1.  Buat entri bertajuk "SEGMEN : "JOM SOLAT"

2. Copy banner atas tu and backlink it.

4.Follow Instagram @icyy.co

5. Jangan lupe senaraikan 5 solat sunat yang anda tahu. WAJIB tau.

ALL THE BEST!!

HADIAH (5 orang pemenang)
 Sebuah Buku Panduan Solat Sunat
 Buku Islamiah
 Penunjuk Al-Quran & Tasbih Digital
 Sehelai Tudung
 Buku doa-doa

Segmen TAMAT pada 31 MARCH 2016!

 

1 comment:

Thanks for reading deariers! Sila tinggalkan komen anda. SATU pon jadilah.. haha

Segala bentuk komen yang berunsur lucah, negatif akan di ambil tindakan segera.

Sparkly Santa Hat Ice Cream
 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI