Monday, 25 April 2016

Busy Season

Assalamualaikum and Hye.


Alhamdulillah berpeluang jugak lah aku jenguk blog. Rindunye rasa! Actually entry ini adalah untuk inform yang aku agak busy sejak kebelakangan ni (macam la orang nak tau sangat hal kehidupanku pfftt). Nak buat entry promot GA pon mujur copy paste code ja.. kalau tak, maunyer tak terbuat. Ni pon bukak dekat ofis (T-T)

Kepada pemenang Segmen  yang aku anjurkan a few weeks ago, aku mintak maaf sangat-sangat aku tak berkesempatan lagi nak review blog korang. Minggu lepas memang direct aku OT. Mana nak kejar ke audit lagi, attend training lagi. Nak blogwalking pon tak sempat. Sory sangat :( Entry-entry yang nak update pon dok beratur dalam draft..huhu 

InsyaAllah musim busy ni habis (dengan harapan akan habis walaupon impossible) aku akan siapkan semua dalam masa terdekat. Terima kasih kerana memahami ualls!

#akuhanyalahparttimeblogger

6 comments:

  1. hihi.. bl bz mmg smuaya jadi x sempat

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cik en. ni pon baru lah boleh bukak. hehe baru balas komen cik en. hehe terima kasih singgah blog newbie ni.. hehe

      Delete
  2. singgah sini...
    salam perkenalan...saya br follow sini...
    jemput singgah & follow Blog saya juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih singgah munirah..sure will follow back :)

      Delete
  3. Org yg bz slalunye masyukkk.. ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tak de masyuk sangat pon alif. banyak keluar ada lah..hahak terima kasih singgah ye :)

      Delete

Thanks for reading deariers! Sila tinggalkan komen anda. SATU pon jadilah.. haha

Segala bentuk komen yang berunsur lucah, negatif akan di ambil tindakan segera.

Sparkly Santa Hat Ice Cream
 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI